Alla inlägg under november 2010

Av Helena Bengtsson - 11 november 2010 12:41




Idag är en sådan där fin dag. Solen lyser ute starkt och klart. Snödropp från taket när snön smälter... Inne sitter jag med ett tänt ljus och ser ut på detta vackra landskap. Det känns bra.


Vad som också känns bra är att jag höll min första mediala seans i måndags kväll! Det var pirrigt innan, men det gick över förväntan, om man nu ska bedöma sig själv. Lite stolt tycker jag att jag har all rätt att vara. För ett antal år sedan skulle jag aldrig ens ha kommit på tanken att ställa mig inför en grupp människor och prata.


Till min glädje var det ganska många som samlats i ABF:s lokaler i måndags.     Alla verkade förväntansfulla och själv så har man ju en viss press att "prestera", att göra gott ifrån sig. Som tur är har jag andevärlden med mig, som vi alla har. Energierna i lokalen och som de deltagande lyssnarna bidrog med, är jag också säker på gjorde sitt. Det blir en viss energi när människor samlas vid mediala seanser, är min erfarenhet. Jag har upplevt det tidigare då jag lyssnat på andra som talat och hållit föredrag eller seanser. Det är en härlig känsla, fantastiska energier som bildas! Det var nog mycket dessa energier och lyssnarnas uppmärksamhet och fokus på det jag hade att säga och berätta som gjorde att jag fick ett flyt i mitt berättande. Och i mitt inkännande av andevärlden.


Det känns roligt och det känns bra att få så mycket positiv feedback också som jag fick i måndags! Nu vet jag att jag KAN. Så då kan jag göra detta flera gånger.


En annan riktigt kul sak har också hänt sista tiden. En tjej i Göteborg som driver en skönhetssalong (och även jobbar med bl a meditation) och jag har bestämt att hålla en kurs ihop! Det ska bli såå roligt. Endagskurs i att öva upp intuition, tarot, se auror osv. Sedan har folk möjlighet att få boka in sig för sittning hos mig efteråt om de vill! Skoj skoj!


En underbar torsdag till er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards