Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Struktur

Av Helena Bengtsson - 27 september 2010 09:46

När livet susar på i 180 kan det vara bra att stanna upp ibland. Just nu är jag inne

i en period när jag känner att jag behöver få struktur på mitt liv och på mina tankar också för den delen.


Jag behöver också blir mer disciplinerad att komma igång med saker jag tänkt göra. För ingenting rullar av sig själv. Man behöver "tanka motorn ibland". Fylla på med ny energi. Tror det ska bli dagens vettiga gärning. Kan ju börja med att göra healing på mig själv så jag känner mig lite klarare i knoppen. Är lite seg

efter gårdagens avkopplande bad och bubbelpool på badhuset. Måndag idag och

lite seg som sagt. Vädret är mulet och kaffet urdrucket.


Ikväll ska jag till Sökarna, en studiecirkel här i stan, och lyssna på en kvinna som

ska prata om just healing. Det blir intressant!


Min tarotlinje är igång nu med. Inne på vecka två. Hoppas på fler som ringer och sett min annons! Om du som läser detta blir nyfiken så är numret:


                                     0939-208 99 99 (19,90 kr/minut)

 

Jag svarar på frågor om relationer/kärlek, hälsa, ekonomi, familj, andlighet och din personliga utveckling. Kan känna in tidigare liv/karma, andevärlden och dina guider samt din livsuppgift.

 

Varmt välkommen att höra av dig eller tipsa någon du känner som behöver lite vägledning! Ha en fin måndag!

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Bengtsson - 11 november 2010 12:41

Idag är en sådan där fin dag. Solen lyser ute starkt och klart. Snödropp från taket när snön smälter... Inne sitter jag med ett tänt ljus och ser ut på detta vackra landskap. Det känns bra. Vad som också känns bra är att jag höll min...

Av Helena Bengtsson - 26 september 2010 12:43

Idag är det riktigt ruggväder ute. Så jag har passat på att sortera lite bland barnens kläder. I storleksordning och i olika kartonger så man har koll. Tänkte försöka sälja av lite prylar på Blocket eller annan sida. Jag kan ju iofs lägga ut bilder p...

Av Helena Bengtsson - 23 september 2010 15:58

   Idag är en härlig dag. En dag att bli glad av. Jag känner en sådan harmoni inom mig. Hela denna vecka har jag känt mig glad och lycklig faktiskt. Det känns ÄNTLIGEN som att det går framåt för mig. Jag hade en liten kris nyligen, då     jag be...

Av Helena Bengtsson - 21 september 2010 11:04


                                 God förmiddag!    Idag vaknade jag tidigt, skjutsade barn och man till dagis/skola respektive jobb. Efter det åkte jag och hämtade ut mitt nya körkort. Nytt, eftersom jag bytt efternamn då vi gifte oss. ...

Av Helena Bengtsson - 20 september 2010 14:34


      Jag sitter här med en filt över mig och skriver. Regnet smattrar mot rutan. Smuttar på mitt kaffe som börjar svalna vid det här laget. Men MUMS vad gott det är! Vad vore livet utan kaffe? Någon som vet? :) Det här blir mitt tredje i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards